عرفان امیرخسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ‌ها در چهار گروه برگزار شد که در گروه الف تیم ‌های شهدای باغبرم بردسیر، شاهین کرمان، علوم پزشکی، دانش‌ آموختگان عنبرآباد و گام اول سیرجان به میزبانی شهرستان بردسیر از روز پنجشنبه 22 شهریور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار داشت: در گروه ب نیز تیم ‌های ذغالشویی زرند، شادروان میرزایی رفسنجان، مقاومت رفسنجان و محراب کرمان حضور داشتند که میزبان این گروه هم شهرستان زرند بود و چهارم مهرماه مسابقات این گروه آغاز شد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان ادامه داد: در گروه ج شهرستان بم میزبان بود و تیم های شهرداری بم، پارادیس بم، سرخ پوشان کویر نرماشیر و پرسپولیس منوجان حاضر بودند و از چهار مهر با هم رقابت کردند.
وی اضافه کرد: در گروه د این مسابقات تیم ‌های مس شهربابک، شقایق شهربابک، آبی پوشان سیرجان و شهرداری نجف شهر به میزبانی شهربابک از چهارم مهرماه با هم رقابت کردند.
امیرخسروی گفت: از هر گروه 2 تیم به دور بعد صعود کرد که از جمع هشت تیم نیز، تیم ‌های مس شهربابک، پرسپولیس منوجان، شهرداری بم و شاهین کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: شهرداری بم در کرمان مقابل شاهین این شهر به تساوی سه بر سه دست یافت و با توجه به پیروزی خانگی سه بر یک در بازی دفت در بم، مجموعا با نتیجه 6 بر چهار حریف خود را کنار زد و راهی دیدار پایانی شد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان افزود: پرسپولیس منوجان هم در بازی برگشت مقابل مس شهربابک با نتیجه 2 بر 2 در خانه متوقف شد و به لطف پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، در مجموع با نتیجه سه بر 2 بر حریف خود غلبه کرد و راهی فینال شد.
وی اضافه کرد: بدین ترتیب 2 تیم شهرداری بم و پرسپولیس منوجان دیدار فینال را در روز جمعه دوم آذر ماه در ورزشگاه سلیمی‌ کیا شهر کرمان برگزار خواهند کرد و همچنین شاهین کرمان و مس شهربابک در مسابقه رده بندی این رقابت ها راس ساعت 12 در همان ورزشگاه سلیمی‌کیا شهر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.