به گزارش ایرنا ، سرهنگ ناصر فرشید امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ریگان افزود: :سران طوایف در استان کرمان در اجرای ماموریت ها همکاری خوبی با نیروی انتظامی استان دارند که جای تقدیر و تشکر دارد .
وی با اشاره به اینکه امنیت موجود حاصل فداکاری خون شهداست و باید در صیانت از این امنیت همه بکوشند و پای کار باشند .
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه دستگاههای فرهنگی باید به موقع کار خود را انجام دهند اظهارداشت : پلیس با توجه به تدابیر نه تنها اقدام مقابله ای را انجام می دهد بلکه اقدامات فرهنگی را نیز در دستور کار قرار دارد .
سرهنگ فرشید تصریح کرد :دشمنان به دنبال آن هستند که از روزنه هایی آرامش و امنیت ما را خدشه دار کنند اما با هوشیاری مردم و همکاری با نیروی انتظامی تمامی نقشه های انان تاکنون نقش بر آب شده است .
وی به نقش محوری مردم در نظم بخشی به جامعه اشاره کرد و بیان داشت : اگر ما اعتماد مردم را داشته باشیم اقتدار خواهیم داشت و با اقتدار انجام وظیفه خواهیم کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه امروز کسانی که آرامش و آسایش را برای آحاد مردم فراهم می کنند مجاهدان فی سبیل الله هستند تاکید کرد : این مدالی پر افتخار برای ماست .
امام جمعه ریگان در این مراسم گفت : در 40سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم و امروز کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است .
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد : امروز نیروی انتظامی کارنامه خوبی را از خود در شهرستان ریگان بر جا گذاشته است که این کارنامه نشان از امنیت پایدار در این منطقه دارد .
وی افزود : اگر امنیت در یک شهری وجود نداشته باشد دیگر هیچ چیزی وجود ندارد .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان در این مراسم با اشاره به کمبود نیروی انسانی و تجهیزاتی نیروی انتظامی در شرق استان بخصوص ریگان خواستار توجه ویژه نیروی انتظامی به این مهم شد.
علیرضا غلامشاهزاده بیان داشت : عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان ریگان رضایتبخش است که این نشان از تلاشهای شبانه روزی این سبز پوشان دارد .
رئیس دادگستری ریگان در این مراسم اظهار داشت : با توجه به جمعیت 30هزار نفری شهر ریگان تنها یک گشت در این شهر اقدام به گشت زنی می کند که جوابگو نیست .
امین سلطانی تصریح کرد شهرستان ریگان در زمینه نیروی انسانی در محرومیت به سر می برد که باید در این خصو تدبیری اندیشیده شود .
در این مراسم سرهنگ حمید رضا تاج آبادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی ریگان معرفی شد و از خدمات سرهنگ عباس احمد پور فرمانده قبلی تجلیل شد.
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.