به گزارش ایرنا، مسلم مروجی فرد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت طرح ها و پروژه های روستایی در توسعه اشتغال منطقه جنوب کرمان، طی سه ماهه اخیر مصوبه دریافت تسهیلات برای 27 طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی از طریق این سازمان دریافت و این طرح ها برای تخصیص تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
وی ادامه داد: مبلغ مصوب شده برای این طرح ها افزون بر 468 میلیارد ریال است که در صورت تکمیل این طرح ها برای 483 نفر شغل فراهم می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: تاکنون 2 طرح از این تعداد موفق به دریافت چهار میلیارد ریال وام شده اند.
وی ادامه داد: 25 طرح باقی مانده در حال سیر مراحل اداری در بانک ها بوده که در صورت دریافت تسهیلات به مبلغ 464 میلیارد ریال برای 468 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهند کرد.
مروجی بیان کرد: این تسهیلات با سود 6 درصد در اختیار واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری قرار می گیرد و در حال حاضر فرصت مناسبی جهت دریافت تسهیلات برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در منطقه فراهم شده که سرمایه گذاران می توانند پس از ثبت نام در سامانه کارا، برای دریافت تسهیلات به بخش تسهیلات این سازمان مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: اگر بانک های عامل فرایند بررسی طرح های معرفی شده از طرف این سازمان را با سرعت بیشتر و در مدت کوتاه انجام دهند و در راستای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران منطقه همکاری بیشتری با این سازمان داشته باشند زمینه اشتغالزایی و پویایی اقتصاد در تمامی منطقه جنوب کرمان میسر خواهد شد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
7450/7429/5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.