بهروز اسودی عصر سه شنبه به خبرنگاران ابراز داشت: این طرح ها با سرمایه گذاری یک هزار و 483 میلیارد ریال به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی استان سمنان صادر شده است.
وی به ضرورت و اهمیت توسعه واحدهای صنعتی استان سمنان اشاره و بیان کرد: توسعه این واحدها در بهبود محیط کسب و کار و اشتغال حایز اهمیت و با توسعه این تعداد واحدهای صنعتی 211 فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطر نشان کرد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه گذاری یک هزار و 258 میلیارد ریال پروانه بهره برداری دریافت کردند.
به گفته وی، این تعداد پروانه بهره برداری زمینه اشتغال حدود 570 نفر را در استان فراهم کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این که در این مدت، 557 مجوز صنعتی در استان صادر شده است یادآور شد: 60 واحد صنعتی در استان پروانه بهره برداری و 497 واحد نیز جواز تاسیس دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن و بیش از 45 هزار بهره بردار در بخش های مختلف کشاورزی دارد، سهم اشتغال استان سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 57 درصد و در کشاورزی بیش از 17 درصد و تولید ناخالص استان سمنان در حدود 20.5 درصد مربوط به بخش کشاورزی است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.