به گزارش ایرنا؛ آیین استقبال از پیکر مطهر شهدا روز یکشنبه 25 شهریورماه ساعت 9 و 30 دقیقه با حضور مسئولان و مردم از محل فرودگاه کرمان برگزار می شود.
پیکر مطهر شهدا بعد از مراسم استقبال از فرودگاه کرمان به سمت معراج شهدا مشایعت خودرویی می شوند.
مراسم وداع با پیکر مطهر 9 شهید گمنام و پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدنبی محمدی از شهدای لشکر فاطمیون یکشنبه 25 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌ شود.
همچنین روز دوشنبه بعد از قرائت زیارت عاشورا پیکرهای شهداء از حسینیه ثارالله به سمت میدان عاشورا بر دوش مردم شهید پرور کرمان تشییع و سپس پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام برای خاکسپاری به سمت سپاه ثارالله منتقل و شهید مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تدفین می شود.
پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دیگر نیز به منظور تشییع و خاکسپاری به سمت شهر بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان انتقال داده و روز سه شنبه 27 شهریور ماه تشییع و تدفین می ‌شوند.
2 شهید گمنام که در سپاه ثارالله تدفین خواهند شد به ترتیب 15 و 22 سال سن دارند و متعلق به عملیات رمضان و والفجر هشت هستند.
2 شهید گمنام که در شهر بهرمان خاکسپاری خواهند شد، یک شهید 25 ساله و متعلق به عملیات رمضان و شهید دیگر 26 سال سن دارد و متعلق به عملیات والفجر هشت است.
شهید محمدنبی محمدی از شهدای لشکر فاطمیون متولد 1368 و دارای یک فرزند پسر است که در سال 1394 به جبهه مقاومت اعزام و در مرداد ماه امسال توسط تکفری‌ ها به شهادت رسید.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.