به گزارش ایرنا، منصور زاینده رودی روز یکشنبه در دیدار مسئولان و مدیران تعاونی ها با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت هفته تعاون با اشاره به اینکه این استان در بخش تعاونی ها بسیار فعال است افزود: افزون بر یک میلیون و 950 هزار نفر در کرمان عضو تعاونی ها هستند.
وی با اشاره به ثبت نام یکهزار و 39 شرکت تعاونی استان کرمان در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر افزود: رتبه سوم این جشنواره به استان کرمان رسید.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان از شرکت چهار شرکت تعاونی این استان در نمایشگاه جانبی جشنواره تعاونی های برتر کشور خبر داد و گفت:‌ جشنواره ای در راستای معرفی تعاونی های برتر کرمان نیز برگزار می شود.
** آموزش 22 هزار و 750 نفر از اعضای تعاونی های استان کرمان
قائم مقام اتاق تعاون کرمان نیز گفت: تفاهم نامه ای بین اتاق تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد و در این قالب بسیاری از اختیارات به این اتاق واگذار شده است.
محمدحسین مبشری از آموزش 22 هزار و 750 نفر از اعضای تعاونی های کرمان طی سال گذشته خبر داد و افزود: 15 شرکت تعاونی این استان طی سال گذشته ثبت شده و 255 تعاونی نیز تغییرات ثبتی داشته اند.
وی با اشاره به داوری های این اتاق برای اختلافات تعاونی ها گفت: این مهم کمک بزرگی به محاکم قضایی می کند.
قائم مقام اتاق تعاون استان کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون 25 درصد اقتصاد مقاومتی باید در بخش تعاونی ها اختصاص یابد اما تاکنون هیچ اقدامی در راستای تحقق این امر انجام نشده است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.