*جیرفت :
به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: ویژگی یاران انقلابی امام زمان (عج) در مقابل تندبادها، تحریم ها و تطمیع ها این است که هرگز از میدان خارج نمی شوند.
حجت الاسلام رضا سعادت فر ادامه داد: ویژگی دیگر این افراد این است که از جنگ نمی ترسند و معتقدند که همه چیز در دست خداوند است.
وی بیان کرد: بسیاری از افراد در پیروزی انقلاب اسلامی همراه ولایت بودند ولی در گذر زمان از مسیر ولایت خارج شدند و منفعت طلبی یکی از مسائلی است که عده ای را از رکاب ولایت خارج کرد زیرا دنبال سود و منفعت خود هستند.
وی با بیان اینکه امروز بعضی مدیران چندین خانه دارند اظهار داشت: این ثروت ها جای سئوال دارد چرا که اینها طلحه و زبیرهای امروز هستند و کسانی که زمینه سوء استفاده ارز را با برنامه ریزی غلط برای عده ای فراهم کردند نمی توانند عضو یاران امام زمان (عج) باشند.
امام جمعه جیرفت گفت: کسی که جایگاه رهبری را جایگاه الهی نداند، نمی تواند در مقابل رهبری مطیع محض باشد زیرا در مسیر ولایت باید اطاعت پذیری محض باشد تا از گردنه های سخت به سلامت بیرون بیاییم.
*سیرجان :
** امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان گفت: نشست نمایندگان مجلس با رئیس جمهوری نشانه اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری، رئیس جمهوری ، هیات دولت و قوای سه گانه پشتیبان و کمک کار یکدیگر هستند.
وی ادامه داد: اقدامات خوب مانند افزایش صادرات و کاهش واردات باید ادامه یابد و به مردم اطلاع رسانی شود.
امام جمعه سیرجان گفت: رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی از تعطیلی آنها جلوگیری می کند و اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید داخل رونق بیشتری پیدا می کند.
وی با تاکید بر رفع نقاط ضعف در عملکردهای گذشته و تقویت نقاط قوت افزود: زمینه فعالیت سالم اقتصادی فراهم و راه فساد هم در مسیر بسته شود تا بتوانیم به اقتصادی شکوفا و مستقل برسیم.
خطیب جمعه سیرجان ضمن تبریک عید غدیر، ولایت را اصل حاکمیت دینی در اسلام عنوان کرد و گفت: امروز مسلمانان نیز وظیفه حفظ اقتدار دین در حاکمیت اسلام محمدی را دارند.
امام جمعه سیرجان ولایت را در همه زمانها موجب اقتدار حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: در نظام اسلامی ما محور ولایت بوده و اقتدارمان را مقابل همه ابرقدرتها حفظ کرده است.
وی ادامه داد: اگر امروز هم بیانات و خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی و عملیاتی شود مشکلات کم می شود.
ادامه دارد...
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.