سرهنگ حمید معین زاده روز چهارشنبه در همایش موتورسواران قانونمند با شعار 'امنیت برای مردم؛ پلیس برای امنیت' در کرمان افزود: توزیع کلاه ایمنی توسط پلیس به موتورسواران فاقد کلاه راهی برای نشان دادن مهم بودن سلامت افراد برای پلیس است.
وی اظهار داشت: افرادی که از پلیس کرمان کلاه ایمنی دریافت کرده و در همایش موتورسواران قانونمند شرکت می کنند خود به صورت زنجیره ای سایر موتورسواران را به رعایت قانون و مقررات دعوت می کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: نتیجه مشارکت مردمی در دعوت موتورسواران به رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی موجب ارتقا جایگاه و رتبه این استان در کاهش موتوفیان موتورسیکلت سوار شده است.
همایش موتورسواران قانونمند در کرمان امروز چهارشنبه با حضور بیش از 300 موتورسوار از مقابل پارک مادر واقع در بزرگراه شمالی تا محل راهنمایی و رانندگی استان کرمان برگزار شد.
همچنین گردهمایی موتورسیکلت سواران قانونمند نیز با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از موتورسواران در سالن اجتماعات این نهاد برگزار و از راکبان قانونمند این وسیله نقلیه با اهدای کلاه ایمنی تجلیل شد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.