به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستانهای شرق استان کرمان ضمن تبریک هفته دولت افزود: در کشور ما دولتمردان با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند و لذا باید پاسخگوی مردم در هر زمان باشند .
وی بیان کرد: فرمانداران و ائمه جمعه به عنوان بالاترین مسئولان اجرایی و دینی می توانند با همدلی در رفع مشکلات گام برداشته و آنها را مرتفع کنند.
 امام جمعه کرمان اظهار داشت :سه اصل حاکم که مسئولان می توانند در رابطه با پیشرفت شهر در این خصوص دغدغه داشته باشند همدلی، همکاری و همدردی است و رعایت این سه اصل به مانند گنج بزرگی برای رسیدن به رمز موفقیت شرق استان کرمان موثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: در سفرم به شرق استان چندین کار خوب را در ذهنم الگوبرداری کرده و سفری پربار و مفید برای من بوده است و توصیه ام به مسئولان شرق استان کرمان داشتن نگاهی توسعه نگر به منطقه شرق و برنامه ریزی مفید در جهت حل مسایل و مشکلات است.
امام جمعه شهرستان نرماشیر نیز گفت: ما امروزه جنگ سخت اقتصادی را تجربه می کنیم و در این فضای نابسامان اقتصادی  روحیه تعامل و همکاری با دولتمردان می تواند باعث شکست دشمن شود.
حجت الاسلام روح الله ایران نژاد افزود: با توجه به دغدغه های اقتصادی که وجود دارد نبود شخصیت اول اجرایی (استاندار )در استان باعث نگرانی مردم شده است و از دولت روحانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود هر چه سریع تر این موضوع را مشخص کند زیرا این اتفاق ربطی به گرانی دلار و ارز ندارد.
امام جمعه نرماشیر بیان کرد: از نگرانی های مقام معظم رهبری بحث آسیب های اجتماعی است و با توجه به امار نگران کننده در بحث اعتیاد ،مشروبات الکلی، خودکشی ها و غیره انتظار می رود ما ائمه جمعه به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان برنامه های جامع و کاملی در رفع این معضلات داشته باشیم‌.
شهرستان ریگان ، فهرج ، نرماشیر و بم مناطق شرق استان کرمان را تشکیل می دهند.
/ 5054/1299
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.