به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که در استانداری برگزار شد در خصوص برگزاری کنسرت در شب شهادت مسلم بن عقیل در قزوین افزود: در انتخاب چنین شبی برای برگزاری کنسرت در استان بی دقتی صورت گرفته است ولی طبق بررسی های انجام شده کنسرت های بسیاری در شهرهای مختلف در همین شب برگزار می شود.
زاهدی افزود:برای این کنسرت 2 هزار و 700 بلیط فروخته شده است و امکان کنسل کردن آن وجود ندارد ولی تاکید کرده ایم که متولیان این کنسرت شئونات مذهبی را رعایت کرده و بعد از این نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تهیه یک تقویم فرهنگی مختص قزوین برای صدور مجوز برگزاری کنسرت ها اقدام کند.
استاندار قزوین در خصوص اینکه آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل وی می شود؟ گفت: من با 27 سال سابقه خدمت بازنشسته شدم و مجددا در سال 92 به دولت بازگشتم و هم اکنون با کمتر از 32 سال سابقه خدمت در لیست بازنشستگان دولتی قرار نمی گیرم.
وی در خصوص سوال مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور گفت: پرسش از روحانی حق مجلس شورای اسلامی است و به شفاف سازی امور کمک می کند اما ظاهرا زمان آن در این شرایط فعلی جنگ اقتصادی مناسب نیست.
استاندار در خصوص سوال یک خبرنگار که چرا وضعیت اقتصادی کشور را به تصمیم ترامپ گره می زنید افزود: در زمان دولت اصلاحات نقدینگی کشور 68 هزار میلیارد تومان بود ولی با سیاست دولت های بعد میزان نقدینگی کشور به یک تریلیون و 600 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
وی ادامه داد: وقتی سالیانه 45 هزار میلیارد تومان یارانه با 100 درصد تخصیص به مردم پرداخت شده و در جامعه نقدینگی ایجاد می کند موجب می شود مردم با یک تهدید ترامپ برای خروج از برجام نقدینگی خود را از بانک ها به بازار ارز و سکه وارد کرده و موجب التهاب در این بازارها شوند.
زاهدی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی کشور هم به مسائل داخلی و هم خارجی ارتباط دارد افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دولتمردان تاکید کردند این دولت باید بماند و به کار خود ادامه دهد اما متاسفانه مدعیان پیروی از ولایت فقیه با در دست گرفتن پلاکاردهایی شعارهای دیگری را سر دادند که اصل ولایت پذیری آنها را زیر سوال برد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.