سیروس شهبازی روز دوشنبه در حاشیه گازرسانی به این روستاها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز روستاهای زرده، سراب فش، حصار، هزارخانی و رشتیان با جمعیتی افزون بر 250 خانوار در بخش روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی افزود: همچنین همزمان کلنگ عملیات گازرسانی به 6 روستای قزوینه، حاجی آباد، سرمست، دهنو، توشمالان و قاسم آباد به زمین زده شد که کل اعتبار تخصیص یافته برای 11 روستای مذکور 60 میلیارد ریال بوده است.
شهبازی در ادامه از کشاورزان و زارعین منطقه درخواست کرد در راستای اجرای پرشتاب و بدون وقفه این پروژه، در زمینه تحصیل اراضیِ محل عبور لوله های گاز ، همکاری لازم را با شرکت گاز استان داشته باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، در ادامه سخنان خود سال گذشته را یکی از افتخارآمیزترین سالها برای این شرکت دانست و افزود: در سال گذشته با انجام 560 کیلومتر شبکه گذاری و 11 هزار مورد نصب انشعاب ، 27 هزار مشترک به مجموع مشترکان شرکت گاز استان اضافه شد و در زمینه توسعه شبکه گازرسانی، رتبه دوم را در سطح کشور کسب کردیم.
وی افزود: هم اکنون 61 درصد جمعیت روستایی استان در قالب یک هزار و 100 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند که 50 درصد این روستاها در 2 سال اخیر گازدار شده اند.
در بخش شهری بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان در قالب 28 شهر از نعمت گاز بهره مند هستند و گازرسانی به پنج شهر کوچک و کم جمعیت باقیمانده در مراحل اجرا و پیمان سپاری قرار دارد.
به گزارش ایرنا، احداث باغ انگور روسیمی با اعتبار 340 میلیون ریال در روستای گردکانه و رونمایی از بقعه مبارکه امامزاده سیدجمال الدین روستای فش از دیگر برنامه های چهارمین روز هفته دولت در کنگاور بود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.