به گزارش ایرنا، وی که پس از حضور در رقابت های بین المللی بلغارستان توسط تیم کانادایی دعوت شد، پس از 18 روز حضور در اردو و پیروزی در چهار مسابقه به این تیم کانادایی راه پیدا کرد.
غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با تایتل فایت کانادا قراردادی سه ساله بسته ام و براساس این قرار داد، در وزن 200 پوند (89 کیلوگرم) در رقابت های حرفه ای حضور پیدا خواهم کرد.
وی افزود: نخستین رقابت من در مسابقات لیگ حرفه ای جهان به همراه این تیم کانادایی 10 آذر ماه خواهد بود و 45 روز پیش از این رقابت ها راهی تورنتو کانادا می شوم.
این بوکسور کرمانشاه عنوان کرد: براساس قراردادی که دارم یکی از مربیان را نیز از ایران به همراه خود به کانادا خواهم برد.
این بوکسور وزن 91 کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه کماکان در کنار تیم ملی باقی خواهد ماند، گفت: براساس قانون جدید فدراسیون بوکس جهانی ، بوکسورهای حرفه ای نیز می توانند در رقابت های آماتور شرکت کنند، از این رو در صورت نیاز فدارسیون و موافقت تیم تایتل فایت دستکش تیم ملی را می پوشم.
غلامی با بیان اینکه حضور در تیم ملی را افتخاری برای خود می داند، اظهارداشت: متاسفانه فدراسیون بوکس همچون دیگر فدراسیون ها حمایت از ملی پوشان ندارد و ما حتی هزینه رفت و آمد را خود تامین می کنیم؛ از این رو حضور من و دیگر بوکسورها در کنار تیم ملی تنها به خاطر علاقه ای است که به کشورمان داریم.
وی یادآور شد: پیش از این نیز یک تیم آلمانی از من برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان دعوت کرده بود که به دلیل اینکه دوران سربازی خود را تمام نکرده بودم، نتوانستم راهی این رقابت ها شوم.
پیش از سالار غلامی، احسان روزبهانی به عنوان نخستین بوکسور ایران در رقابت های لیگ حرفه ای جهان به روی رینگ رفت.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.