به گزارش خبرنگار ایرنا ، حشمت الله رضایی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود: این طرح ها در بخش های کشاورزی ، خدماتی ، انجام روکش آسفالت ، احداث مسکن مددجویان ، احداث معابر و بخش میراث فرهنگی است.
وی ، هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها و خدمات دولتمردان ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی ، خدمات ارائه شده توسط دولت به مردم را بازگو کنند.
وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای شاخص دولت الگو بگیرند زیرا منش ، رفتار ، ساده زیستی و خدمت گذاری این شهیدان ، رمز ماندگاری آن ها شده است.
معاون فرماندار قصرشیرین گفت: در هفته دولت ، همه توان خود را در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت رسانه های جمعی ، شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی و همچنین نصب بنر و پلاکارد برای بیان عملکرد دولت به منظور ایجاد دلگرمی و امید در بین مردم به کار خواهیم گرفت.
رضایی افزود: مدیران باید تمام توان خود را برای خدمت گذاری به مردم به کار ببندند ، زیرا مردم ولی نعمت مسئولان هستند و از این رو باید به شکل شایسته به آنها خدمت کنیم.
غبارروبی مزار شهدا ، تجلیل از کارمندان نمونه ، نصب بنر و پلاکارد هفته دولت در معابر و سر درب ادارات ، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی و مزین کردن سربرگ مکاتبات ادارای به جملاتی در وصف شهدای دولت ، از برنامه های گرامیداشت هفته دولت در قصرشیرین است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.