به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهاب نادری روز پنجشنبه در شورای اداری جوانرود با بیان اینکه دشمنان 40 سال است ما را تحریم می کنند ، افزود: دشمن همچنان که تاکنون ضعیف و ناتوان بوده در آینده نیز ناکام خواهد ماند.
وی مشکل بیکاری جوانان را یادآور شد و اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای یک جوان در مناطق مرزی از نماز و روزه واجب تر است.
نادری ، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: تنها راه کاهش بیکاری و برون رفت از وضعیت موجود بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
امام جمعه جوانرود نیز در این جلسه با تاکید بر وحدت مسئولان گفت: امروز ضروری ‌ترین اصل در جامعه وحدت و همگرایی است به شکلی که در سخت‌ ترین زمان‌های موجود با وجود تحریم‌های مختلف از سوی دشمنان به سر می‌بریم که باید این همدلی در کشور و به ویژه در شهرستان تحقق پیدا کند.
ماموستا ملا احمد فخری ، انتصاب رستگار یوسفی به عنوان فرماندار جوانرود را فرصتی ارزشمند برای جبران عقب ماندگی های این شهرستان دانست و افزود: تجربیات ارزنده و مسئولیت های مختلف آقای یوسفی نوید بخش جبران کمبودها و سرعت بخشیدن به سمت توسعه و تعالی شهرستان است.

** حل مشکلات جامعه نیازمند مدیریت جهادی است
فرماندار جوانرود نیز با تاکید بر حل مسائل و مشکلات جامعه گفت: مدیریت جهادی حلال بسیاری از مشکلات جامعه است.
رستگار یوسفی با بیان اینکه شهرستان جوانرود در بسیاری از شاخص ها از میانگین استانی پایین تر است ، افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای توسعه و پیشرفت منطقه تلاش کنیم.
وی به نرخ بالای بیکاری در جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: تسهیلات اشتغال روستایی وعشایر و همچنین تسهیلات مناطق زلزله زده فرصتی مناسب برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان است که باید از آن استفاده کرد.
فرماندار جوانرود مشکل بحران آب را در روستاهای این شهرستان یادآور شد و گفت: 6 روستا در قالب 400 خانوار در بخش شرب و کشاورزی با بحران آب مواجه هستند که اگر مشکلات آنان حل نشود ناچار هستند به شهر مهاجرت کنند.
یوسفی ، مشکل ترافیک ، کمبود سرانه سبز و ورزشی و تراکم جمعیت در بافت های فرسوده را از دیگر مشکلات شهرستان جوانرود عنوان کرد.
وی به خدمات 40 ساله نظام جمهوری اسلامی اشاره و یادآور شد: از مسئولان می خواهیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم بازگو کنند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.