مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، میراث فرهنگی ، صنعت ، معدن و شیلات ذکر کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ها ، در مجموع 57 فرصت شغلی در شهرستان مرزی ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: تاکنون 167 طرح با 260 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 371 تن از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر در این شهرستان مصوب شده است.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: از این تعداد ، 77 طرح در کمیته فنی استان با 160 میلیارد ریال تسهیلات و 236 فرصت شغلی جدید مصوب شد که برای دریافت اعتبار مورد نیاز به هشت بانک عامل شهرستان معرفی شده است.
تاتار با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت های بزرگی برای ایحاد اشتغال برخوردار است، گفت: قصرشیرین پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و مردم این منطقه مرزی در هشت سال دفاع مقدس مرارت های زیادی متحمل شدند و از این رو باید تلاش کنیم با توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری ، بخشی از مشکلات آن ها را حل کنیم.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.