به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: سهم این شهرستان از تسهیلات روستایی و عشایری 60 میلیارد و 680 میلیون ریال است که تاکنون 45 میلیارد و 330 میلیون ریال آن برای اجرای 37 طرح با اشتغالزایی 79 نفرجذب شده است.
وی تصریح کرد: براساس آخرین آمار استخراج شده از سامانه کارا ، شهرستان روانسر با جذب و پرداخت 75 درصد تسهیلات مصوب ، رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.
فرماندار روانسر اضافه کرد: جهاد کشاورزی با پرداخت 38 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات بیشترین سهم را در جذب این تسهیلات داسته است.
ویسمرادی ادامه داد : رایزنی های مختلفی برای جذب سرمایه گذاری در سطح شهرستان انجام شده که با محقق شدن آنها روند توسعه و پیشرفت شهرستان شتاب بیشتری می گیرد.
وی اظهار داشت: شهرستان روانسر مزیت ها و پتانسیل های زیادی در بخش های مختلف دارد که باید تلاش کنیم عمده این توانمندی ها را اجرایی کنیم.
فرماندار روانسر بیان داشت: برگزاری جلسات اشتغال و سرمایه گذاری صرفا برای ارائه آمار و ارقام نیست بلکه باید موانع و مشکلات اجرایی شدن طرح ها بررسی و راهکارهای کارشناسی شده و اصولی ارائه شود.
ویسمرادی افزود: بروکراسی های اداری مانع جذب سرمایه گذار می شود و مدیران شهرستان باید این فرآیند دست و پا گیر را کوتاه نمایند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری مشال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.