به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن موحد روز سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه متعلق به تمام اقشار مردم است.
وی عنوان کرد: بسیج رسانه متعلق به هیچ‌ جریان، حزب و گروه خاصی نیست بلکه نام بسیج به تمام ملت بزرگ ایران اسلامی تعلق دارد.
رییس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه با تاکید بر اینکه ایمان و وحدت ضامن پیروزی ما هستند، گفت: امروز اصحاب رسانه سربازان خط مقدم مقابله با تهدیدهای روانی و رسانه ای دشمنان هستند.
موحد ضمن یادآوری اینکه دشمنان جنگی تمام عیار را علیه ما آعاز کرده اند، اظهارداشت: باید تلاش کنیم که در مسیر اطلاع رسانی از انبیا و اولیا خداوند پیروی کنیم و پیام رسان هایی صادق باشیم.
وی ادامه داد: پیامبران الهی در این مسیر جان خود را فدا کردند و ما نیز امروز پیرو راه آنان هستیم و باید این راه را به درستی حفظ کنیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور خبرنگاران در دوران دفاع مقدس گفت: خبرنگاران ایران اسلامی هم پای رزمندگان در صحنه های نبرد علیه دشمنان حضوری فعال داشتند.
سید قاسم جاسمی اظهارداشت: دفاع و جنگ ما در مقابل دشمنان ایران اسلامی همچنان ادامه دارد و ما با تهدیدهای متعدد دشمنان رو به رو هستیم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش اساسی در دوران جنگ داشتند، گفت: ما افتخار می کنیم که پس از گذشت 30 سال از دوران جنگ، در هرجای دنیا که رزمندگان ما با کفر مبارزه می کنند یک خبرنگار ایرانی در کنار آن ها قرار گرفته است.
در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم 'فریدون احمدی' و جمعی از خبرنگاران پیشکسوت استان کرمانشاه تجلیل شدند.
8066/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.