به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد سالاری روز یکشنبه در نشست مدیریت پسماند که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بنا به دستور مقام قضایی دفع زباله در مکان در نظر گرفته متوقف شده است، از این رو با توجه به وضعیت شهر با رییس کل دادگستری وارد مذاکره خواهیم شد تا این مشکل برطرف شود.
وی افزود: مکان یابی جدیدی برای دفع زباله شهر اسلام آبادغرب در نظر گرفته شود تا در صورت مسدود شدن مکان های فعلی از آن استفاده کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در رابطه با پروژه مدیریت پسماند شهر اسلام آبادغرب، گفت: شهرداری گزارش کاملی در رابطه با این پروژه تهیه و ارائه دهد تا تکلیف پروژه مشخص شود.
سالاری با بیان اینکه پسماند های پزشکی استان کرمانشاه ابتدا ایمن سازی و سپس دفن شوند، اظهار داشت: مکانی مناسب برای دفع پسماندهای بیمارستانی در کرمانشاه شناسایی شود که تمام ویژگی های مناسب زیست محیطی را داشته باشد.
وی افزود: دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه مذاکرات لازم را انجام‌ دهد تا اعتبارات لازم ‌به منظور تعیین مکان مورد نیاز برای دفع زباله های بیمارستانی مشخص شود.
سالاری تاکید کرد: وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی موظف است که بر محل دفع زباله های بیمارستانی نظارت داشته باشد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.