احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معلوم نیست که چرا عده ای با میدان دادن به جوانان و واگذاری مدیریت ها به این قشر فعال مخالف هستند و از اعتماد به آنها تنها شعار دادن را یاد گرفته اند؟
وی اظهار داشت: اعتماد به جوانان به معنای فراموش کردن سالها زحمت و تاثیرگذاری افرادی نیست که اکنون به سن بازنشستگی رسیده اند بلکه به معنی دمیدن جانی تازه به جایگاه های مدیریتی کشور است تا بتوانیم شاهد پویایی و حرکت رو به جلو در مملکت باشیم.
عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه گفت: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که جوانان به راحتی قادر باشند از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان خود در رده های مختلف مدیریتی بهره ببرند چرا که نمی توانیم انتظار داشته باشیم بازنشسته ها کماکان با همان انرژی عنفوان جوانی به ادامه خدمت مشغول باشند.
صفری همچنین در رابطه با استثناء شدن نمایندگان مجلس نیز بیان داشت: نمایندگان از این قانون مستثنا نشده اند و هیچ نماینده ای بعد از بازنشستگی نمی تواند در موسسات و اداراتی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، بکارگیری شود. منظور از استثنا شدن نمایندگان برای نامزدی مجلس است و این موضوع شامل حال همه شهروندان نیز می شود.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.