به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز جمعه در جلسه پیگیری مشکلات بخش بیلوار از توابع شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: برخی از پروژه ها ممکن است توجیه اقتصادی نداشته باشند، اما توجیه اجتماعی داشته باشند و منجر به افزایش سرمایه اجتماعی دولت و نظام شوند.
وی همچنین بیان داشت: مدیرعامل شرکت گاز استان که از مدیران زحمتکش است، قول داده اند که تا پایان سال جاری هشت روستای دیگر بخش بیلوار را از نعمت گاز بهره مند کنند لذا تا پایان سال آتی نیز تمامی روستاهای بخش بیلوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی همچنین از احداث سرسرای ورزشی بخش بیلوار با چهار میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: اگر از منابع مالی استان‌ درست استفاده نکنیم عدالت اجتماعی محقق نخواهد شد.
مهرداد سالاری بیان داشت: دستگاه های اجرایی کارها را طوری کارشناسی کنند که بالاترین خدمت را به مردم داشته باشند.
وی اظهار داشت: نباید به مردم وعده های غیرواقعی بدهیم زیرا قول و قرار مسئولان باید قابلیت اجرایی شدن داشته باشند.
دیدار با خانواده های معظم شهدا “کورش، جمال و نامدار قلعه”‌ و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان، کلنگ زنی و شروع عملیات اجرائی گازرسانی به 17 روستای بخش بیلوار در' قالب پکیج 24 روستایی و هفت روستای بخش دینور' با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، بازدید از روستای کرم بست دهستان پشت دربند و بررسی مسائل و مشکلات این دهستان از جمله برنامه های استاندار و هیات همراه در سفر به بخش بیلوار بود.
شهرستان کرمانشاه 55 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.