محمودرضا مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گیلانغرب ، اظهار داشت: بیمارستان الزهرا این شهرستان با کمبودهایی در زمینه پزشک متخصص مواجه است که با تمهیدات اتخاذ شده و پیگیری های صورت گرفته ، جذب جراح متخصص داخلی ، رادیولوژی ، متخصص اطفال و سایر رشته های مرتبط در دستور کار است.
وی افزود: با اضافه شدن سهمیه جدید استان کرمانشاه ، جذب کادر پزشکی متخصص برای بیمارستان الزهرا گیلانغرب تا آبان امسال نهایی می شود و مشکلات فراروی این بخش رفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، با بیان اینکه حوزه سلامت مناطق زلزله زده و محروم شهرستان های غربی این استان ، به طور مستمر تحت نظارت کامل است تا از بروز مشکلات احتمالی به ویژه بیماری های واگیردار در این مناطق جلوگیری شود.
مرادی ، در ادامه با ارائه گزارشی از روند بازسازی بیمارستان های قصرشیرین و ثلاث باباجانی ، بر لزوم آمادگی بیمارستان گیلانغرب به عنوان پشتیبان برای مواقع اضطراری و ارائه خدمت به زلزله زدگان تاکید کرد.
وی همچنین از تجهیز بیمارستان الزهرا گیلانغرب به دستگاه رادیولوژی دیجیتال و اتوکلاو استریل اتاق عمل استاندارد خبر داد و میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را پنج میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این اعتبار با توجه به بازدید سال گذشته وزیر بهداشت و درمان از مرکز درمانی این شهرستان تامین شده است.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.