اورنگ ایلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به زلزله‌های پی در پی روزهای اخیر این بیمارستان صحرایی واقع در پارکینگ هفت تیر، جنب استادیوم تختی شهر یاسوج به مردم این شهر ارائه خدمت می‌کند.
وی افزود: این بیمارستان شامل 12 بخش داروخانه، آزمایشگاه، ایستگاه پرستاری، درمانگاه، درمانگاه زنان، ریکاوری، بخش‌های بستری 1، 2 و 3 و اتاق استریل است.
ایلامی بیان کرد: بیمارستان صحرایی یاسوج در راستای امداد رسانی به مردم استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال بختیاری و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در شرایط احتمالی وقوع زلزله در یاسوج برپا شده است.
وی عنوان کرد: در این بیمارستان 35 تخت خوابی، تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک بیمارستان پیش بینی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 18 نفر پرسنل ستادی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس با کادر هفت نفره و همچنین 25 نفر از شهرکرد در این بیمارستان در حال ارائه خدمت هستند.
وی ابراز داشت: 54 نفر کادر درمانی این بیمارستان شامل پزشک متخصص و عمومی، جراحان عمومی و متخصص، پرستار، روانشناس، طب اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستند و ویزیت نیز به صورت کاملاً رایگان، انجام می‌شود.
پنج زمین ‌لرزه 2.5 تا 5.2 ریشتری از صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت تا بامداد دوشنبه 17 اردیبهشت امسال شهرهای یاسوج، سی سخت و چیتاب کهگیلویه و بویراحمد و کُمه استان اصفهان را لرزانده است.
2 زلزله 5.2 و 4.8 روزهای اخیر در یاسوج بیش از 250 مصدوم برجا گذاشت.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.