به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر عصر سه شنبه در بازدید از مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه افزود: این پروژه ها شامل احداث مدرسه 6 کلاسه، احداث کلانتری، ساماندهی شبکه برق در 2 محله و همچنین ساماندهی و آسفالت معابر است.
وی افزود: در بازدیدهایی که از برخی محلات داشتم مقرر شد، با هدف جلوگیری از دوباره کاری و حفاری های بی مورد، شرکت آب و فاضلاب شهری نسبت به اجرای اصلاح خطوط شبکه آب و فاضلاب در کوچه ها و معابر مورد هدف در طرح بازآفرینی شهری با جدیت دنبال شود.
پس از این بازدید و بررسی، فرماندار کرمانشاه به همراه معاون عمرانی با حضور در شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه به بازدید از سامانه تله متری (هوشمندسازی شبکه آب شهر کرمانشاه) پرداخت.
رنجبر با قدردانی از تلاش ها و کوشش های کارمندان آب و فاضلاب مرکز و نواحی سه گانه شهر کرمانشاه، اظهار داشت: این مدیران و کارمندان با جدیت در جهت تامین آب شرب شهروندان و جلوگیری از قطعی آب تلاش می کنند.
وی با تاکید به پرسنل در راستای پاسخگویی شفاف و مناسب به ارباب رجوع و شهروندان بر پیگیری تکمیل پروژه هوشمندسازی شبکه آب در معابر اصلی شهر و ایستگاه های پمپاژ تاکید و برای حمایت از این طرح اعلام آمادگی کرد.
فرماندار کرمانشاه از این طرح به عنوان کاری ارزشمند و موثر برای مدیریت شبکه آب در کرمانشاه یاد کرد.
شهرستان کرمانشاه 55 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.