مالک عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار گوشت و مرغ فاسد در بازرسی های صورت گرفته از شماری از رستوران های سطح شهرستان سرپل ذهاب کشف شد.
وی اظهار داشت: در بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان گشت های مشترک از تعدادی رستوران های سطح شهر، مشخص شد که این واحدهای صنفی به‌ صورت غیرمجاز و غیرقانونی اقدام به نگهداری جگر و مرغ فاسد در سردخانه‌ خود ‌می کردند.
وی بیان کرد: شبکه دامپزشکی سرپل ذهاب همواره با نظارت های مستمر ، با افرادی که امنیت غذایی شهروندان را به مخاطره می اندازند ، برابر قانون به شدت برخورد می کند.
رئیس اداره دامپزشکی سرپل ذهاب همچنین از شهروندان خواست با توجه به استقرار هوای گرم و احتمال شیوع برخی از بیماری های قابل انتقال از دام به انسان ، از خرید گوشت کشتار غیرمجاز خودداری کرده و گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت شبکه دامپزشکی تهیه کنند.
عظیمی ، ضمن هشدار به شهروندان در خصوص مصرف گوشت که به صورت غیرمجاز کشتار می شوند ، اضافه کرد که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن های 1512 و 08342223933 به کارشناسان اداره کل دامپزشکی کرمانشاه اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.