محمدحسین محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات رده سنی E که با حضور 76 کشتی گیر از 25 استان کشور برگزار شد، در وزن 62 کیلوگرم خیرالله فتاحی با شکست تمامی رقبا بر سکوی قهرمانی ایستاد.
وی افزود: در این وزن کشتی گیری از فارس دوم شد و نمایندگان مازندران و لرستان نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.
محبی با اشاره به مسابقات وزن 78 کیلوگرم نیز گفت: در این وزن علیرضا محمدی از کرمانشاه با قبول شکست برابر حریفی از اردبیل نایب قهرمان شد و کشتی گیران تهران و توابع تهران نیز مشترکا سوم شدند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در وزن 88 کیلوگرم نیز بهروز الماسی از کرمانشاه با شکست مقابل حریف تهرانی به مدال نقره رسید و کشتی گیران تبریز و مازندران هم به مدال برنز مشترک دست یافتند.
وی در خصوص رقابت های وزن 100 کیلوگرم نیز گفت: در این وزن حسن احمدی کشتی گیر کرمانشاهی همراه با کشتی گیر گلستانی به مقام سوم دست یافت و کشتی گیران تبریز و تهران نیز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
محبی افزود: در رده بندی تیمی هم پس از تهران که عنوان قهرمانی را کسب کرد، کرمانشاه با 86 امتیاز دوم شد و مازندرانی ها نیز رده سوم را به خود اختصاص دادند.

** یک سومی حاصل تلاش کشتی گیران در گروه سنی D
رئیس هیات کشتی استان به رقابت های گروه سنی D مسابقات نیز اشاره و اظهار داشت: در وزن 88 کیلوگرم محمدجواد صیدی از کرمانشاه در کنار کشتی گیری از توابع تهران مقام سوم مشترک را کسب کرد و کشتی گیران مازندران و تهران نیز اول و دوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: قاسم توسلیان در 100 کیلوگرم مقام هفتم و مجتبی امیریان نیز در 78 کیلوگرم مقام هشتم را به خود اختصاص دادند.
محبی در پایان گفت: در رده بندی تیمی نیز تهران، مازندران و توابع تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.