صفر چهره پرداز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که عصر جمعه برگزار شد، 86 ورزشکار از 11 شهرستان استان گلستان شرکت داشتند.
وی با تشریح نتایج این مسابقات گفت: در رشته گورش ترکمنی و در وزن 57 کیلوگرم علی خلیلی ازکلاله ، 62 کیلوگرم ، محمد صفا خواجی از کلاله ، 68 کیلوگرم عبدالخالق رجال از گنبد، 75 کیلوگرم، قاسم دازی از گنبد، 82 کیلوگرم ، محمد واج از اینچه برون، در 90 کیلوگرم ، کریم قوجق از گنبد، در 100 کیلوگرم: قاسم دردی زاده از کلاله و در وزن 100+ کیلوگرم: رسول بازیار از گنبد، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله با اعلام نفرات برتر مسابقات کشتی آلیش استان گفت: در وزن در وزن 60 کیلوگرم نعمت الله جرجانی از آق قلا ، در 70 کیلوگرم میکائیل دازی از گنبد ، 80 کیلوگرم سعید خلیلی از کلاله ، در وزن 90 کیلوگرم عبدالصدیق سیدی منش از کلاله ، در 100 کیلوگرم: داود عوض زاده از کلاله و در وزن 100+کیلوگرم: عظیم خواجه تراج از بندرترکمن به مقام قهرمانی رسیدند
وی افزود: در نتیجه تیمی مسابقات در بخش گورش ترکمنی، شهرستان کلاله با 64 امتیاز اول ، گنبدکاووس با57 امتیاز و مراوه تپه با50 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته وی، در رشته کشتی آلیش نیز کلاله عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های سیمین شهر و آق قلا نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
به گفته چهره پرداز از بین نفرات اول تا سوم این مسابقات ، تیم های کشتی گورش ترکمنی و آلیش استان گلستان انتخاب و برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار تفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.