به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری روز پنجشنبه در آئین یادواره پاسدار شهید حسن مشکینی جوانترین شهید پاسدار گیلانغرب و گرامیداشت 750 شهید این شهرستان افزود: شهدا همواره به جامعه حیات می بخشند.
وی اظهار داشت: شهید زنده است چون خداوند به او نظر دارد و از این رو شهادت ، سعادت اخروی انسان محسوب می شود همچنان که در دنیا هم نام شهید حیات بخش است.
امام جمعه گیلانغرب گفت: به واسطه جهاد و شهادت و خون پاک شهدا ، نظام اسلامی اکنون به موفقیت های زیادی دست یافته است که همین امر خشم دشمنان و بدخواهان کشورمان را در پی دارد.
حجت الاسلام خاص امیری ، ادامه داد: باید هوشیار باشیم و با اتحاد ، همدلی و تبعیت محض از فرامین رهبری ، هر روز حفظ این دستاوردها و اعتقادها را تقویت کنیم.
وی افزود: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است و این مهم باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
شهید حسن مشکینی با 14 سال سن ، جوانترین شهید بسیجی شهرستان گیلانغرب محسوب می شود که در سال 59 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.