به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از نحوه ثبت اطلاعات پرداخت تسهیلات اشتغال کرمانشاه در سامانه کارا انتقاد کرد و خواستار اصلاح آن شد.
وی اظهار داشت: از 54 میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان کرمانشاه در مرحله اول و دوم اشتغالزایی، تاکنون 37 میلیارد تومان انعقاد قرارداد شده که در سامانه کارا پرداخت 10 میلیارد تومان آن ثبت شده در حالی که این مبلغ خیلی بیشتر از آن است.
فرماندار کرمانشاه همچنین گفت: تاکنون 235 فرصت شغلی از محل انعقاد این قراردادها ایجاد شده است و از پیش پذیرش 104 طرح با برآورد 257 میلیارد تومان در کارتابل دستگاه های اجرایی این شهرستان خبر داد.
رنجبر در ادامه از عملکرد سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: در پیگیری و هماهنگی بین واحد اشتغال دستگاه های اجرایی ، متقاضیان و بانک ها کوتاهی شده است.
او داشتن 2 و سه کارشناس اشتغال برای دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و افزود: کارشناسان اشتغال از زمان مطرح شدن طرح تا پرداخت تسهیلات و بعد از آن باید با متقاضیان و بانک ها هماهنگ باشند و مشکلات را برطرف کنند.
رنجبر در پایان بخشداری ها را دارای ظرفیت مناسبی برای جذب طرح های اشتغالزا دانست و از مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی خواست اولویت های اشتغال خود را به بخشداری ها اعلام کنند.
شهرستان کرمانشاه نیمی از جمعیت 2 نفری استان کرمانشاه را در خود جا داده است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.