عثمان ویسی روز دوشنبه در بازدید از واحدهای آموزشی در حال ساخت روانسر افزود: این مدارس در روستاهای گراب علیا ، زالوآب ، بدرآباد ، زیرجوبی ، شانرش و محله صالح آباد شهر روانسر احداث می شود.
وی تصریح کرد: برای ساخت این مدارس 16 میلیارد و 600 میلیون ریال بودجه از سوی خیران در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار داشت: پیش بینی می شود تا آغاز سال تحصیلی جدید عملیات احداث سه واحد آموزشی به پایان برسد.
ویسی اضافه کرد: 14 واحد آموزشی شهرستان روانسر که در جریان زلزله 21 آبان ماه 96 خسارت دیده اند، بازسازی می شود.
فرماندار روانسر نیز گفت: یکی از خواسته ها و نیازهای اصلی دانش آموزان امکان استفاده از فضاهای مناسب آموزشی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرارگیرد.
حسین ویسمرادی، ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیران مدرسه ساز در امر مقدس مدرسه سازی افزود: اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان برای بازسازی مدارس فرسوده این شهرستان هم افزایی و هماهنگی خوبی با مجموعه شهرستان و خیران داشته و در روند بازسازی مدارس نیز باید جدیت و پیگیری لازم را انجام دهد.
وی با اشاره به بازسازی 14 واحد آموزشی شهرستان روانسر گفت: در بازسازی و ساخت و ساز مدارس خسارت دیده از زلزله 21 آبان باید نظارت ها به صورت جدی انجام شود و هرگونه کوتاهی در این زمینه غیرقابل اغماض است.
فرماندار روانسر تاکید کرد: زمین های اهدایی به آموزش و پرورش برای احداث فضاهای آموزشی در شهر و روستا باید ثبت شود تا در آینده با مشکلات و موانع حقوقی روبرو نشویم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.