به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود صیدانلو روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا باید تلاش کنیم که نگاه مسئولان نسبت به این ورزش های پرطرفدار و مهیج کمی تغییر کرده و دید مثبت تری نسبت به آن ها داشته باشند.
وی یادآوری کرد: موتورسواری و اتومبیلرانی رشته هایی خاص و متفاوت از سایر ورزش ها هستند که به دلیل سختی ها و چالش هایی که دارند در مجامع انتخاباتی اکثر شهرستانها شاهدیم تنها یک نفر و یا به صورت معدود 2 نفر کاندیدای تصدی ریاست هیات می شوند.
صیدانلو با تاکید بر اینکه موتورسواری و اتومبیلرانی از معدود رشته های ورزشی است که رویکردی اجتماعی و فرهنگی دارد، افزود: در 40 سال گذشته استادیوم ها، سالن ها و اماکن ورزشی بسیاری در کشور ساخته شده، اما رشته موتورسواری و اتومبیرانی از کل این زیرساخت ها حتی یک درصد هم سهمی ندارد.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این رشته ورزشی را مظلوم توصیف کرد و گفت: امروز بسیاری از جوانان علاقه مند ورود به این رشته هستند و در مسابقات مختلف نیز شاهدیم استقبال بسیار خوبی از آن به عمل می آورند.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های میرانشاهی رئیس قبلی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه، ابراز امیدوای کرد در دوران مدیریت قلعه سفیدی شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

** ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند در جامعه نشاط ایجاد کند
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع از موتورسواری و اتومبیلرانی به عنوان ورزش هایی یاد کرد که می توانند در جامعه و بخصوص میان نسل جوان شور و نشاط ایجاد کنند.
صابر رحیمی یادآوری کرد: جوانان کرمانشاهی علاقه زیادی به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی دارند و یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان هم تقویت این رشته است.
وی گفت: رشته موتورسواری و اتومبیلرانی نه تنها میان آقایان بلکه در بین بانوان نیز طرفداران زیادی دارد و برهمین اساس رئیس جدید هیات باید تلاش کند این رشته ورزشی را میان آن ها نیز راه اندازی نماید.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، همچنین بر لزوم افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته ورزشی در استان نیز تاکید کرد.
رحیمی در پایان وفاق و همدلی را رمز موفقیت ورزش دانست و گفت: هرقدر از حاشیه دوری و پرهیز کنیم موفقتر خواهیم بود.
در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی، مسعود قلعه سفیدی با کسب 9 رای از 14 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.