علی خلیلی روز دوشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات ورزش سه گانه استان زنجان که با حضور سردار محمدعلی صبوری رئیس فدراسیون این رشته ورزشی و اعضای مجمع، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، افزود: کمک و حمایت از هیات های ورزشی لازم است اما نباید همه این کمک ها از سوی فدراسیون ها و اداره های کل ورزش و جوانان، صورت بگیرد.
وی اظهار کرد: زنجان از 50 هیات ورزشی استانی برخوردار است و این اداره کل فقط در حد وسع و توان به آنها کمک مالی می کند که این کافی نیست بنابراین هیات ها برای تامین اعتبار باید به دنبال درآمدزایی و جذب حامی مالی مناسب باشند.
خلیلی افزود: این اداره کل در سال 96 مبلغ 550 میلیون ریال به هیات ورزش سه گانه زنجان کمک مالی کرد و در این میان قرار شد هیات چند دستگاه دوچرخه نیز خریداری کند و امسال نیز اگر اعتبارات تزریق شود این کمک های مالی صورت خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هیات ورزش سه گانه زنجان در سال 96 تلاش های خوبی را داشت که این تلاش باعث شد تا این رشته ورزشی زنجان صاحب چند نشان مختلف در مسابقات ملی و برون مرزی شود و ورزشکاران را در اردوهای تیم ملی داشته باشد.
خلیلی افزود: زنجان در این رشته ورزشی از ورزشکاران مستعد و توانمند برخوردار است و برای رشد و توسعه ورزش سه گانه این استان باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بهره گرفت و دوباره بر سکوهای قهرمانی تکیه زد.
وی، توجه به تمام شهرستان ها را ضروری خواند و اظهار کرد: استعدادهای بسیار خوبی در سطح شهرستان های این استان وجود دارد و اگر از امکانات و حمایت های لازم بهره مند شوند در این صورت بستر و زمینه برای نشان آوری در این رشته ورزشی سخت و جذاب فراهم تر خواهد شد.
عضو هیات رئیسه ورزش سه گانه استان زنجان نیز گفت: حضور در میان ورزشکاران بسیار ارزشمند است و موجب نشاط و شادابی می شود.
ادریس سالاری افزود: زنجان از ظرفیت های خوب در تمامی حوزه ها ازجمله ورزش برخوردار می باشد که این نیز حاصل تلاش، پشتکار و کوشش و وجود انگیزه مردم این استان به ویژه جوانان است.
وی با تاکید براینکه شاهد اتفاقات خوبی در ورزش زنجان هستیم، ابراز امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته، شاهد روزهای بهتر و شکوفاتری در حوزه ورزش این استان باشیم.
سالاری افزود: باید از افراد مستعد و باانگیزه در رشد و شکوفایی ورزش سه گانه زنجان بهره گرفت و استعدادهای خوب ورزشی را شناسایی کرد تا برای ورزش استان و کشور افتخار آفرین شوند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.