به گزارش ایرنا غلامرضا نوروزی عصر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی لرستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان لرستان افزود: در دوران مصدومیت ورزشکاران تا سقف 70 میلیون ریال هزینه های مصدومیت از سوی فدراسیون به آنان پرداخت می شود.
وی ادامه داد: در حال پیگیری بحث یک ساله کردن بیمه و کارت خدمات درمانی ورزشکاران در فدراسیون هستیم که براساس آن ورزشکاران این کارت را با مبلغ ناچیز دریافت می ‌کنند و در صورت مصدومیت تا سقف 65 تا 70 میلیون ریال ازهزینه ‌های آنها پرداخت می ‌شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور بیان کرد: کار بیمه ورزشی ورزشکاران و برگزاری دوره ‌های آموزشی، مشاوره‌ های پزشکی و ورزشی و ایجاد مرکزی در استان‌ ها از جمله فعالیت های فدراسیون بوده تا بتوانند جوابگوی جامعه ورزشی باشند.
وی افزود: از سال آینده ثبت ‌نام ورزشکاران به شکل کاملا اینترنتی انجام می شود و تفاهم نامه هایی در قالب پاداش با هیات ها و ادارات کل ورزش و جوانان که فعال هستند منعقد خواهد شد.
نوروزی گفت: باید برای جلوگیری از بسیاری از بیماری ها ورزش را در سبد زندگی مردم قرار دهیم و در صورت مصدومیت ورزشکاران پشتیبان بزرگی مانند فدراسیون پزشکی ورزشی حامی ورزشکاران است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از شاخص ‌هایی که مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد تعداد ورزشکاران سازمان‌ یافته است که در این راستا مجموعه هیات پزشکی ورزشی استان سال ‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ است.
علی یاور عزیزپور افزود: تعداد ورزشکاران سازمان ‌یافته که از سوی هیات پزشکی و ورزشی کارت بیمه ورزشی دریافت کردند در سال گذشته نسبت به سال 94 حدود 25 درصد افزایش یافت و تعداد ورزشکاران سازمان‌ یافته استان از 35 هزار نفر به 45 هزار و 445 نفر رسیده است.
وی افزود: هدف ‌گذاری در طی یک برنامه چهارساله این است که تعداد ورزشکاران سازمان ‌یافته استان را به 60 هزار نفر افزایش دهیم.
در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی لرستان افشین قنبری پور برای مدت چهارسال به عنوان رییس این هیان انتخاب شد.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.