به گزارش ایرنا جشنواره نشاط اجتماعی خوزستان با حضور اقوام مختلف ایرانی روز پنجشنبه با برگزاری جشن ازدواج 20 زوج جوان در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز شروع به فعالیت کرد.
در این جشنواره اقوام مختلف ایرانی با پوشیدن لباس های محلی و آداب و رسوم خاص خود به ارائه محصولات و صنایع دستی مناطق خود پرداختند.
این جشنواره به همت معاونت فرهنگی امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان از بیست و هشتم دی ‌ماه تا یکم بهمن ‌ماه برگزار می‌شود.
در چهار شب برپایی این نمایشگاه نیز برنامه ‌های شاد و مفرح در راستای نشاط جامعه و ارائه فرهنگ‌ قومیت ‌های مختلف ایرانی برگزار خواهد شد.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم گفت: یکی از نیاز های جامعه امروز ما ایجاد بستری برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است که در این راستا بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی یکی از موثرترین راه ها محسوب می شود.
وی افزود: برگزاری فستیوال ها و جشنواره های بومی و محلی همچون برگزاری جشن موسیقی سنتی، آئین ها و بازی های بومی و محلی از ظرفیت های خوب خوزستان جهت افزایش نشاط اجتماعی است که باید از آن بهره برد.
حیدری با بیان این که شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و معتقدیم جامعه امروز نیازمند شادی گروهی است افزود: امیدواریم تمامی دستگاه های مرتبط، برای اجرای برنامه های افزایش نشاط اجتماعی در استان همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.