عزت الله پرنیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حسن صفری و رسول پرنداخ 2 ورزشکار کرمانشاهی هستند که برای آماده سازی خود باید در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران از نهم تا چهاردهم تیر به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
پرنیان یادآوری کرد: هدایت این تیم برعهده مهدی غفاری است و داود برزگر صفت و حسن فریح زاده نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه افزود: رقابت های جهانی، مهر ماه امسال به میزبانی کشور مکزیک برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مسابقات جهانی مهم ترین رویداد در رشته فوتبال قطع عضو است که امید می رود تیم کشورمان با حضور بازیکنان کرمانشاهی خود نتایج لازم را بگیرد.

** حضور 2 ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی وزنه برداری
پرنیان در ادامه از حضور 2 ملی پوش کرمانشاهی در اردوی آمادگی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران در چهارمین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز خبر داد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه افزود: صمد عباسی و علیرضا ایزدی 2 وزنه بردار معلول کرمانشاهی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند.
وی یادآوری کرد: تمرینات ملی پوشان وزنه برداری جنبازان و معلولان کشورمان زیرنظر علی اصغر رواسی تا دهم تیز در تهران ادامه خواهد داشت.
نزدیک به 500 ورزشکار زیرنظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان در 2 بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.