عزت الله پرنیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صمد عباسی وزنه بردار کرمانشاهی است که به عنوان یکی از نمایندگان ایران در رقابت های معلولان جهان به میدان خواهد رفت.
وی ادامه داد: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشورمان با 14 وزنه بردار در رقابت های جهانی حضور پیدا کرده و عباسی نمیانده دسته 65 کیلوگرم کشورمان محسوب می شود.
پرنیان ادامه داد: رقابت های جهانی وزنه برداری معلولان از 11 تا 17 آذر به میزبانی مکزیک برگزار می شود و کاروان کشورمان تاکنون موفق به کسب یک طلا، 2 نقره و یک برنز از این مسابقات شده است.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه در ادامه از آمادگی عباسی وزنه بردار کرمانشاهی پیش از اعزام به رقابت ها ابراز رضایت کرد و گفت: در آخرین دیداری که با وی داشتم خوشبختانه شرایط روحی و آمادگی خوبی داشت.
وی تصریح کرد: وزنه برداران قزاقستان، چین، مکزیک و روسیه مهمترین رقبای عباسی برای کسب مدال در رقابت های معلولان جهان هستند.
پرنیان همچنین از حضور 2 ورزشکار معلول کرمانشاهی در آخرین اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا خبر داد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت: آخرین اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران با حضور اشکان چراغی و محمد طاها بیگ رضایی آغاز شده و تا 17 آذر ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولان آسیا از 20 آذر به میزبانی امارات آغاز می شود و ورزشکاران کرمانشاهی روز 18 آذر به این رقابت ها اعزام می شوند.
هم اکنون نزدیک به 200 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در رشته های گوناگون مشغول به فعالیت هستند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.