به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش قصرشیرین افزود: این تعداد شرکت کننده در آزمون سراسری شامل 260 داوطلب زن و 187داوطلب مرد است که رقابت حساس و مهمی برای برگزیده شدن در این آزمون با یکدیگر خواهند داشت.
وی اظهار داشت: این دواطلبان در رشته های ریاضی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجه با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی بیان کرد: بیشترین سهم داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دانشگاه ها از این شهرستان مربوط به رشته علوم تجربی با 290 تن و کمترین نیز مربوط به رشته هنر با 12 داوطلب است.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد که آزمون ورودی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در 2 حوزه امتحانی و در روزهای هفتم و هشتم تیر امسال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
تاتار از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون خبر داد و گفت: باید شرایط مطلوبی را برای حضور داوطلبان در روز آزمون فراهم کنیم.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، در مقاطع مختلف تحصیلی سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 باب آموزشگاه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیر نظر 400 مربی مشغول به تحصیل هستند.
7079/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.