علی تیموری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 42 آموزشگاه از این مدارس تخریبی در روستاها و چهار آموزشگاه در سطح شهر هستند که در مجموع شامل 183 کلاس درس می شوند.
وی با اشاره به وجود 49 آموزشگاه کانکس در دلفان اظهار داشت: 22 آموزشگاه نیز در سطح شهرستان نیازمند مقاوم سازی هستند.
مدیر آموزش و پرورش دلفان با انتقاد از جذب نشدن کامل اعتبارات عمرانی سال 97 گفت: بیش از 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 96 برای خرید تجهیزات، تعمیرات و ساخت طرح های آموزشی پیش بینی شده بود که باید گفت هیچ گونه فعالیت عمرانی توسط اداره کل توسعه و نوسازی مدارس لرستان در ساخت طرح های نیمه تمام مشاهده نشد.
وی افزود: بیش از 6 طرح آموزشی نیمه تمام در شهرستان دلفان وجود دارد که به دلیل نبود اعتبار تعطیل شده اند.
تیموری گفت: 295 مکان آموزشی در شهرستان دلفان وجود دارد که از این تعداد 34 مکان در شهر نورآباد و مابقی در روستاهای این شهرستان واقع شده است.
وی افزود: با اعتبارات عمرانی سالانه امیدی به حل مشکلات مکان های آموزشی نیست لذا مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان باید توجه بیشتری به شهرستان محروم دلفان داشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش دلفان تجاری سازی برخی از مکان های آموزشی را یکی از رویکرد های ایجاد منابع اعتباری جدید عنوان کرد و گفت: مصوباتی در خصوص تجاری سازی زمین های مدارس شهید سهمیه و شهید کیانوش در شورای آموزش و پرورش داشته ایم که امیدواریم بتوانیم با این اقدام درآمد جدیدی برای این شهرستان ایجاد کنیم.
آموزش و پرورش دلفان 24 هزار دانش آموز، یکهزارو 850 فرهنگی و 295 آموزشگاه در قالب یکهزار و 75 کلاس درس دارد.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.
7270/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.