حسین خدرویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مردم خیر استان کرمانشاه در روز عید سعید فطر، زکات فطره خود را به پایگاه ها و ستادهای کمیته امداد استان پرداخت کردند.
وی یاداوری کرد: 2 هزار و 63 پایگاه و ستاد کمیته امداد بیش از 40 میلیارد ریال فطریه پرداختی از سوی مردم را به نفع نیازمندان و افراد تحت پوشش جمع آوری کردند.
خدرویسی افزود: این پایگاه ها در مساجد، مصلی های نماز عید، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میادین و مکان های پرتردد شهرها و همچنین روستاهای استان کرمانشاه قرار داده شده بود.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآوری کرد: این مقدار فطریه تنها مربوط به پایگاه های کمیته امداد می شود و آمار نهایی زکات فطره جمع آوری شده در استان کرمانشاه طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: آن دسته از مردم خیر استان کرمانشاه که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطره نشده اند می توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان ها مراجعه و یا فطریه خود را با شماره گیری کد #083*8877* از طریق تلفن های همراه پرداخت کنند.
در استان کرمانشاه 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.