غلامرضا نصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این یک هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان امسال آمادگی خود را برای حمایت مالی و معنوی از یک هزار و 200 یتیم تحت پوشش و فرزند محسنین اعلام کردند.
وی ادامه داد: فرزند محسنین شامل فرزندان غیر یتیمی می شوند که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند.
نصوری با بیان اینکه کمیته امداد، شناسنامه نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین را در اختیار حامیان قرار داده است، افزود: حداقل کمک های حامیان ماهیانه 300 هزار ریال است که مستقیم و بدون واسطه به حساب آن ها واریز می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون با اعلام آمادگی حامیان جدید، بیش از 22 هزار حامی نیک اندیش از هفت هزار و 500 یتیم و فرزند محسنین در استان کرمانشاه حمایت می کنند.
وی با اشاره به اهمیت کمک به ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند محسنین، عنوان کرد: نیکوکاران به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان ها و یا پایگاه اطلاع رسانی mohsenin.ir مراجعه کنند.
نصوری در پایان اظهار کرد: افراد حامی به انتخاب خود می توانند از یک تا چندین نفر از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را تحت حمایت قرار دهند.
در استان کرمانشاه 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.