به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی عصر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید با تمام قدرت وارد میدان جنگ اقتصادی شویم‌ تا دشمنان ما را از پا در نیاورند.
وی افزود: باید بازار را کنترل کنیم تا دشمنان در این‌ برهه زمانی نتوانند به ما آسیب‌ بزنند و ما از این چالش نیز عبور خواهیم کرد.
معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همان طور که در دوران ‌جنگ تحمیلی بر روی پای خود ایستادیم باید اکنون نیز با تمام‌ توان وارد جنگ اقتصادی شویم.
رحیمی با تاکید بر لزوم‌ حمایت از کالای ایرانی گفت: دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه باید از تولیدات داخلی خرید کنند و مخاطبان خود را نیز به استفاده از این نوع محصولات تشویق نمایند.
وی با اشاره به افزایش قیمت لاستیک در کرمانشاه گفت: قیمت لاستیک خودرو در استان افزایش پیدا کرده که باید این افزایش قیمت مورد بررسی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: قیمت لاستیک کامیون ها حداکثر 30 درصد افزایش داشته است.
معاون استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: به منظور کاهش قیمت گوشت قرمز در مرکز استان، صادرات دام‌ را کاهش داده ایم.
رحیمی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت موضوع را به صورت ویژه بررسی کند و در صورتی که مشکل گرانی قیمت گوشت از سمت کشتارگاه کرمانشاه باشد، کشتارگاه های روانسر ، سنقر و دیگر ‌شهرستان ها را فعال خواهیم کرد.
وی همچنین در رابطه با افزایش قیمت نان گفت: قیمت نان های سنگک آزاد پز با 430 ‌تا 450 گرم وزن باید بیشتر از 10 هزار ریال در بازار نباشد و با نانوایی های متخلف در این زمینه برخورد می شود.
8066/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.