به گزارش خبرنگار ایرنا ، احسان منصوریان 33 ساله همراه با همسر 31 ساله اش شیما هاشم نیا و ارسلان فرزند هشت ماهه شان در روز 22 فروردین ماه رکابزنی به دور ایران را از شهد آغاز کرده اند .
این زوج ورزشکار پس از طی کردن شهرهای نیشابور ، سبزوار ، بجنورد ، گرگان و ساری به قائمشهر رسیدند که در بدو ورود به این شهرستان و در میدان جانبازان مورد استقبال دوچرخه سواران پویش سه شنبه های بدون خودرو قرار گرفتند .
دوچرخه سواران قائمشهری از میدان جانبازان تا میدان طالقانی این زوج را همراهی کردند که مراسم استقبال از این زوج در میدان طالقانی انجام گرفت .
احسان منصوریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف اصلی از رکاب زنی به دور ایران را به چالش کشیدن سبک زندگی شهری اعلام کرد و گفت که پیام ما حفظ آب ، خاک و هوایی پاک برای نسل های آینده است .
وی مسیر بعدیشان در فصل بهار را در ارتفاعات اسالم به خلخال اعلام کرد و افزود : مسیر تابستانه را در ارتفاعات آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رکاب زنی خواهیم کرد .
وی ادامه داد : همچنین در پاییز از شهرهای همدان ، اصفهان و شیراز بازدید و ابتدای زمستان در حاشیه جنوبی کشور همچون دریای خلیج فارس و عمان به رکاب زنی خواهیم پرداخت .
منصوریان در خصوص طی کردن میزان مسافت افزود : اتفاقات در سفر تعیین کننده رکاب زنی ما است ، اما به صورت حدودی بین 10 تا 15 هزار کیلومتر بنا است رکاب زنی بپردازیم .
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.