پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ 'حسین براری' اعلام کرد: به دنبال اخبار واصله مبنی بر اینکه 2 مرد و یک زن با اجاره یک باب منزل در شهر کرمانشاه اقدام به اخاذی از رانندگان می کنند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی دریافتند که زن عضو این باند با بدحجابی به عنوان مسافر دربستی سوار خودروهای عبوری شده و رانندگان را به بهانه های مختلف به داخل منزل می کشاند.
سرهنگ براری یادآوری کرد: پس از ورود فرد راننده به منزل، 2 عضو دیگر باند که مرد بودند با شمشیر و قمه اقدام به ترساندن وی کرده و از آن ها اخاذی می کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: پس از دریافت چند مورد شکایت از اعضای این باند، در نهایت ماموران توانستند مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی 2 نفر از اعضا باند را دستگیر کنند.
وی با تاکید بر اینکه دستگیری دیگر عضو این باند سه نفره در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد، یادآور شد: 2 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
براری با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان تعدادی سفته امضا شده نیز کشف شد، از شهروندان و رانندگان خواست ضمن مراقبت از خود، فریب چنین افرادی را نخورند.

** بازپس گیری 11 هزار متر اراضی ملی از زمین خواران در هرسین
فرمانده انتظامی هرسین نیز از کشف یک مورد زمین خواری و بازپس گیری اراضی ملی در یکی از محلات این شهرستان به مساحت 11 هزار و 530 متر مربع، خبر داد.
سرهنگ همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی کرده موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل امده توسط پلیس آگاهی هرسین، مشخص شد زمین تصرف شده مساحت آن به 11 هزار و 530 متر مربع با ارزش 500 میلیون ریال می رسد.
سرهنگ شکری گفت: با هماهنگی مقام قضائی، متهم به زمین خواری احضار و در بازجویی های انجام شده به تصرف اراضی ملی اعتراف کرد و در ادامه نیز با حکم دستگاه قضائی، متهم به جبران خسارت و استرداد زمین به منابع طبیعی محکوم شد.
شهرستان کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت و شهرستان هرسین با حدود 70 هزار نفر جمعیت به ترتیب در مرکز و شرق استان قرار دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.