به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرامرز اکبری روز سه شنبه در آئین تجلیل از جوانان و نخبگان شهرستان قصرشیرین که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین برگزار شد ، افزود: باید به امور جوانان بیشتر توجه کرد ، زیرا چرخ های توسعه کشور در آینده در دستان این قشر است.
وی اظهارکرد: توجه به جوانان نباید به یک مراسم و تجلیل ختم شود و باید از ظرفیت بزرگ نیروی جوانی برای اداره و پیشرفت کشور استفاده کنیم.
فرماندار قصرشیرین گفت: جوانان می توانند در جامعه احیاگر و جهت دهنده باشد ، زیرا همین قشر بودند که در هشت سال دفاع مقدس عزت ، افتخار و آزادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
اکبری ، بیان کرد: جوان امروز به تحصیل ، شغل و بستری امن برای نقش آفرینی موثر در جامعه احتیاج دارد و نظام نیز تمام اهتمام خود را در این راستا به کار گرفته و دولت تدبیر و امید نیز از ابتدای روی کار آمدنش ، تلاش خود را برای پرداختن به امور و مسایل جوانان به کار گرفته است.
در پایان این آئین با اهدای لوح و جوایزی از جوانان و نخبگان شهرستان قصرشیرین در عرصه های مختلف علمی ، ورزشی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر تقدیر شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که نیمی از این تعداد را جوانان تشکیل می دهند.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.