به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان حسینی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور‌ جوانان استان در سرسرای تدبیر استانداری افزود: با توجه به مساعدت های وزارت ورزش و جوانان اعتبار لازم برای ساخت ساختمان معاونت ورزش و جوانان و خرید و یا ایجاد مکانی برای راه اندازی خانه جوانان تامین شده است.
حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطهبا آغاز هفته جوان از هشتم اردیبهشت، عنوان کرد: در این هفته برنامه های مختلفی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها دنبال می شود و تلاش می کنیم جوانان در فضایی امن و مودبانه نقطه نظرات خود را به خوبی بیان کنند.
او دیدار اعضای تشکل ها و جوانان با استاندار کرمانشاه و فرمانداران، برگزاری جشنواره های ورزش های بومی محلی و برگزاری همایش های مختلف را از دیگر‌ برنامه های هفته جوانان در استان کرمانشاه دانست.‌
وی اعلام کرد: اتوبوس جوان با همکاری شهرداری، دانشگاه علوم‌ پزشکی و بهزیستی در سطح شهر کرمانشاه نیز در طول هفته جوانان راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: این اتوبوس در نقاط مختلف شهر به ویژه در نقاطی که آمار جرائم بالاست تردد خواهد کرد و به جوانان خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.
استان کرمانشاه 2میلیون جمعیت ساکن در 32شهر و 2هزار و 600روستا دارد که از این تعداد حدود 500هزار نفر را جوانان تشکیل می دهند.
7445/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.