به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امیر فرهاد آریانفر روز چهارشنبه در مراسم رژه به مناسبت29 فروردین روز ارتش، در بزرگراه امام (ره) افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی بالایی دارد و ارتشیان در برابر هر توطئه داخلی و خارجی تا آخرین قطره خون جانفشانی می کنند.
وی بیان کرد که ارتش با تقدیم 48 هزار شهید، 250 هزار آزاده و جانباز در طول هشت سال دفاع مقدس دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است و همچنان تحت رهبری معظم انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.
امیر آریانفر، ارتش را آبرومند، پر افتخار و کم توقع توصیف کرد و گفت: در این روز تاریخی( 29 فروردین) با مقام ولایت و خون شهدا تجدید میثاق می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند ارتش لشکر اسلام و قرآن است و امروز نیز ارتش همان ارتش محمدی است که موظف است از ملت ایران پشتیبانی کند چرا که هر کس با ملت ایران مخالفت کند در حقیقت با اسلام مخالفت کرده است.
پس از سخنرانی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، نیروهای مسلح مستقر در استان کرمانشاه توان دفاعی و بازدارندگی خود را به نمایش گذاشتند.
یگان های مستقر در این مراسم همچنین با عبور از مقابل تمثال شهدا، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و شهدا تجدید بیعت کردند.
یگان های موتوری و خودروی نیز آخرین دستاوردهای نیروهای مسلح کشورمان را در این مراسم به نمایش گذاشتند.
جمعی از اقشار مختلف مردم کرمانشاه نیز از نزدیک نظاره گر آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان بودند.
7457/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.