به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری روز پنجشنبه به نقل از مهرداد سالاری افزود: با موافقت وزیر راه و شهرسازی پروازهای منطقه ای غرب کشور به داخل و خارج از کشور از طریق کرمانشاه برقرار می شود.
وی اضافه کرد: فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه جزو 10 فرودگاه برتر کشور است و به عنوان فرودگاه 'هاب' غرب کشور تنها فرودگاهی است که بصورت 24 ساعته در غرب کشور فعال و ارائه دهنده سرویس می باشد.
وی گفت: با توجه به ضرورت و نیاز دسترسی مردم استان و غرب کشور به ویژه استانهای همجوار کردستان، ایلام، لرستان و همدان به سایر نقاط کشور از جمله استانهای خوزستان و اصفهان، گیلان و مازندران، فرودگاه کرمانشاه نیازمند توسعه و تجهیز می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: به همین منظور رایزنی هایی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص برقراری پروازهای منطقه ای غرب کشور با مرکزیت کرمانشاه به داخل و خارج کشورانجام شده است که خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت گرفته این پیشنهاد مورد موافقت وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.
فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه مرکز منطقه غرب کشور در سال 1350 تاسیس شده و اکنون با انجام بیش از 120 پرواز برنامه ای هفتگی توسط 9 شرکت هواپیمایی به هفت مقصد پروازی داخلی و نیز مقاصد خارجی نقش بسزایی در جابجایی مسافران استان های غربی کشور را دارد.
کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در مرکزیت استان های کردستان، لرستان، ایلام و همدان قرار دارد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.