به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی با بیان اینکه این پروژه جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است افزود:جاده بادرود – کاشان اصلی ترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز است که 370 میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان نیز گفت: با تامین اعتبار و تزریق 20 میلیارد تومان اعتبار به پیمانکار، این پروژه در کوتاه ترین زمان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
حمیدرضا امیرخانی با بیان اینکه این مسیر در دو قطعه در حال ساخت است افزود: قطعه اول آن از طرف کاشان به سمت بادرود و قطعه دوم از بادرود به سمت کاشان در دست اجراست.
وی با بیان اینکه 18 کیلومتراین محور توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید گفت: 29 کیلومتر دیگر آن توسط این اداره کل در دستور کار قرار دارد که از این میزان 14 کیلومتر آن تا پایان سالجاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کارشناس طرح پروژه جاده بادرود - کاشان هم با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: این جاده به عرض 12 متر و طول 29 کیلومتر در حال احداث است.
فرشید حسن پور با بیان اینکه 18 کیلومتر در حال احداث دارای 60 دستگاه پل است افزود:احداث پل ها در حال انجام است و محور تا عملیات زیر اساس پیش رفته که با تزریق اعتبارات لازم، عملیات آسفالت ریزی و نصب علائم نیز انجام خواهد شد.
وی تنها مشکل پیش روی این پروژه را تخصیص نیافتن اعتبارات عنوان کرد و گفت : با تلاش شبانه روزی پیمانکار مستقر، عملیات راهسازی تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته و جزو معدود پروژه هایی است که در مدت 8 ماه 18 کیلومتر را به مرحله زیر آسفالت رسانده است.
کارشناس طرح پروژه جاده بادرود - کاشان گفت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم این پروژه را در کوتاه ترین زمان زیر بار ترافیک برده و به بهره برداری برسانیم.
باند دوم جاده کاشان-بادرود 53 کیلومتر است که 35 کیلومتر آن در حوزه کاشان و 18 کیلومتر آن در حوزه نطنز قرار دارد که 18 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.
عملیات اجرایی این طرح در دولت تدبیر و امید از سال 92 آغاز شد وپیش ازاین حدود 20 کیلومتر از آن که در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز واقع شده به بهره برداری رسیده است.
استان اصفهان در مرکز کشور با دارا بودن بیش از 11 هزار و 500 کیلومتر راه و 107 شهر در استان و به لحاظ تردد بار و مسافر، رتبه اول بار و رتبه سوم جابه جایی مسافر را در بین سایر استان ها دارد.
بخش بادرود با جمعیت حدود 25هزار نفر در فاصله 30کیلومتری نطنزو 150کیلومتری اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.