ماموستا ملا عبدالله غفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه برای تحقق این مهم؛ مردم، تولید کنندگان و مسئولان نقش اصلی را بر عهده دارند، افزود: مردم باید با مصرف کالاهای ایرانی، تولید کنندگان با تولید کالاهای با کیفیت و مسئولان نیز با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان زمینه رونق تولیدات داخلی و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان وظیفه ای سنگین در تحقق شعار (حمایت از کالای ایرانی ) دارند و باید در این راستا تدبیر و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
امام جمعه روانسر با بیان اینکه ملت ایران باید به توانایی خود تکیه کند و با در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی، قدرت خود را در عرصه جهانی افزایش دهد، اضافه کرد: در این برهه حساس، ترویج اقتصاد مقاومتی موثرترین راهکار مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان است تا تحریم را به فرصت تبدیل کرده و جامعه در مسیر بالندگی و شکوفایی حرکت کند.
وی موفقیت در حوزه تولید و اشتغال را نیازمند بکارگیری بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: امروزه تحقق تولید و اشتغال در کشور ما با در اختیار داشتن نیروی کار آماده و وجود زیرساخت های فراوان امکان پذیر است.
امام جمعه روانسر با اشاره به بینش و اشراف همه جانبه مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل و ارائه مسیری برای سعادت جامعه، عنوان کرد: دولت و ملت باید با همدلی و همزبانی و اقدام و عمل در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1397 را سال 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری کردند.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.