به گزارش ایرنا،سیدحمدالله خواهش نیک در آیین تجلیل از برترین های این مسابقه در گچساران افزود: در مسابقه کتابخوانی شعار سال 489 نفر ودر مسابقه پرسش مهر 398 نفر شرکت کردند که در مجموع 78 نفر بعنوان برتر شهرستانی انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های موفق در این مسابقات است گفت:10 نفر برتر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.
مسابقه کتابخوانی شعار سال از کتاب داستان یک زندگی با محتوای تبیین اقتصاد مقاومتی ومسابقه پرسش مهر با محوریت روش‌های انتقاد در جامعه برای سوادآموزان دوره انتقال برگزار شد.
رئیس آموزش وپرورش گچساران نیز در این آئین گفت: در 2 فراخوان کتابخوانی شعار سال وپرسش مهر بیش از 85 درصد سوادآموزان دوره انتقال گچساران شرکت کردند.
سیدظهیرالدین پورالحسینی افزود: آنچه که امروز در عرصه سوادآموزی لازم است سواد مبتی بر فناوری واستفاده از فضا‌های سایبری است.
وی گفت: اقتصاد مبتنی بر دانش رابطه مستقیم باسواد انسان‌ها دارد وشاخص اصلی توسعه سواد درجامعه است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران به توسعه نظارت‌ها بر امر فعالیت‌های سوادآموزی اشاره کرد و گفت: این فعالیت خدمتی ارزشمند در جهت بهبود کیفیت است.
رئیس اداره سوادآموزی آموزش وپرورش گچساران هم گفت:61 کلاس دوره سوادآموزی، پنج کلاس دوره انتقال و 4 کلاس دوره تحکیم در گچساران فعال هستند.
مازیار مقیمی افزود: در فراخوان پرسش مهر زینت کریمی پور از گچساران به عنوان برتر استانی به مرحله کشوری راه یافت و سرایل فکورمنفرد، زینت کریمی، اکرم پشتیبانی به عنوان 3 برگزیده استانی معرفی شدند.
وی گفت: در این مسابقات زینب آینه دار، رقیه ارشدی، رخشان طاهری، سمانه آذرپندار و فرحناز نارکی عنوان های برتر شهرستانی را کسب کردند.
مقیمی تصریح کرد: در مسابقه کتابخوانی شعار سال روح انگیز طاهری، رخشان طاهری و سرایل فکورمنفرد رتبه اول تا سوم شهرستان را به دست آوردند.
در آئینی با حضور مسئولان سوادآموز استانی و شهرستانی از برگزیدگان مسابقه شعار سال وپرسش مهر و 2 مسابقه کتابخوانی سراسری شعار سال و مقام معظم رهبری و پرسش مهر ریاست جمهور در گچساران تجلیل شد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.