سردار 'منوچهر امان اللهی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امسال مردم استان و مسافران نوروزی، حضور نیروی انتظامی را پررنگ تر از سال های گذشته احساس می کنند.
وی گفت: در طرح نوروزی پلیس از 400 گشت خودرویی و پیاده روزانه در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت استفاده می شود.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به حضور پررنگ پلیس در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی، اعلام کرد: در این ایام 40 ایستگاه پلیس در بوستانها و تفرجگاه ها برپا شده و به مردم خدمات دهی می کنند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه خالی بودن منازل در ایام نوروز فرصت را برای سارقان فراهم می کند، گفت: در این ایام جا به جایی لوازم منزل بدون هماهنگی کلانتری های محل ممنوع است و گشت های انتظامی موظف هستند در صورت مشاهده به موضوع رسیدگی کنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه میزان سرقت ها در سال 96 در کرمانشاه نسبت به مدت سال قبل از آن، سه درصد کاهش یافته است، گفت: برای چهارمین سال پیاپی میزان وقوع سرقت در استان کاهش یافته است.
امان اللهی با بیان اینکه در سال گذشته 6 هزار و 613 سارق دستگیر شده اند، گفت: میزان وقوع سرقت های مهم 12 درصد، سرقت مغازه 17 درصد، سرقت منزل 12درصد، سرقت خودرو چهار درصد و سرقت به عنف 13 درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش پیدا کرده است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.